881 782 279

Pon.-Pt.: 13:00-22:00 Sob.: 12:00-18:00

 / Oferta / Oferta dla dorosłych

Gimnastyka i treningi dla dorosłych

Kalistenika/Street Workout

Kalistenika (z greckiego Kallos i sthenos - piękno i siła) jest rodzajem ćwiczeń, które wykonuje się przy wykorzystaniu jedynie własnej masy ciała, bez specjalistycznych urządzeń. Kalistenika (znana również pod nazwą Street Workout) wpływa pozytywnie na układ krwionośny człowieka oraz kształtuje mięśnie, koordynację, zwinność i równowagę - umożliwia rozwój ciała w pełnym zakresie. Street Workout jest alternatywą dla siłowni, a w naszym klubie fitness właśnie o to chodzi, żeby klienci mogli spróbować czegoś innego niż monotonne ćwiczenia na maszynach izolujących ruch, co znacznie ogranicza rozwój motoryki człowieka. Zyskaj sprawność fizyczną i umięśnioną sylwetkę bez tradycyjnych maszyn, które można spotkać w każdej przeciętnej siłowni!

Fit Girls

Fit Girls - to poranny intensywny trening, który kształtuje sylwetkę oraz poprawia wydolność naszego organizmu. Zajęcia polegają na zmianach tempa i intensywności ćwiczeń przez cały czas trwania treningu. Na zajęciach wzmocnisz górne i dolne partie ciała, oraz większych wytrzymałość.
Jeśli chcesz szybko zgubić zbędne kilogramy to zajęcia dla Ciebie!

Zdrowy Kręgosłup Rybnik

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup to specjalistyczne zajęcia, które opierają się ćwiczeniach wzmacniających, rozciągających i oddechowych. Regularny trening pozwala pozbyć się bóli okolic kręgosłupa, bioder oraz karku, doatkowo wzmacniając mięśnie pośladków, grzbietu i brzucha – pomaga uzyskać zgrabną sylwetkę i prawidłową postawę ciała. Ćwiczenia poprawią kondycję, elastyczność kręgosłupa, ale także sprawią, że poczujesz się zdrowiej i będziesz lepiej wyglądać.

Joga rybnik

Joga

Joga to ćwiczenia ciała, oddechu i umysłu. Podczas zajęć jogi wykonywane są asany, czyli pozycje, które mają pozytywny wpływ na organizm. Dzięki jodze wzmocnisz, uelastycznisz i wyszczuplisz całe ciało. Ćwiczenia jogi korygują wady postawy, dotleniają organizm, poprawiają koncentrację, odprężają całe ciało, przeciwdziałają depresji i złemu samopoczuciu, poprawiają jakość snu oraz minimalizują objawy menopauzy i miesiączki. Praktykowanie asan redukuje również skutki siedzącego trybu życia, na przykład bóle kręgosłupa i słabe krążenie. Ćwiczenia jogi wspomagają procesy metaboliczne i prawidłową perystaltykę jelit przyczyniając się do lepszego wyglądu naszego brzucha, który przestaje być wzdęty i wygląda na bardziej płaski. Poprawia się metabolizm naszego organizmu co wspomaga proces odchudzania. Mięśnie będą smukłe i elastyczne, co sprawi, że nasza sylwetka będzie wyglądać zgrabnie i zdrowo.

Tabata Rybnik

Tabata

Tabata to krótkie ale intensywne serie ćwiczeń, które angażują jak najwięcej mięśni w naszym ciele. Jest to trening mający dać w krótkim czasie wymarzone efekty. Według badań tego typu trening o dużej intensywności jest skutecznym sposobem na podkręcenie metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenie w taki sposób pozwala spalać więcej tłuszczu aniżeli tradycyjne ćwiczenia aerobowe.Proces podczas którego tkanka tłuszczowa jest spalana może trwać nawet do kilkunastu godzin po zakończonym treningu. Trening Tabata to najlepszy sposób na odchudzanie. Trening Tabata niesamowicie przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz wspomaga produkcję hormonów odpowiedzialnych za hamowanie łaknienia. Po treningu Tabata jeszcze przez długi czas będziesz spalać więcej kalorii niż zwykle oraz nie będziesz czuć głodu! Należy jednak pamiętać, że właściwe odżywianie to podstawa zdrowego, trwałego odchudzania. Trening Tabata nie jest dla każdego, ale jeżeli nie masz problemu ze stawami, czy innych przeciwwskazań, a lubisz się spocić i dać z siebie wszystko to ten trening jest dla Ciebie! Dodatkowo w naszym klubie fitness podczas treningów korzystasz ze sprzętu budującego sprawność funkcjonalną.

Trening funkcjonalny Rybnik

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny koncentruje się na naśladowaniu ruchów wykonywanych przez nas w życiu codziennym, co odróżnia go od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni. Dlaczego jest tak ważny? W życiu codziennym każdy człowiek wykonuje setki skłonów, przysiadów, a często także podnosi ciężkie przedmioty. Suma tych wszystkich źle wykonanych ruchów odbija się znacznie na naszej sprawności fizycznej i po paru latach zaczynają boleć stawy kolanowe, łokciowe, zginacze bioder czy kręgosłup. Trening funkcjonalny uczy prawidłowego wykonywania ruchu w życiu codziennym, dzięki czemu zachowasz zdrowie na długo, co z kolei znacznie poprawi jakość Twojego życia teraz i w przyszłości. Trening Funkcjonalny pozwala zwiększyć koordynację i gibkość oraz usprawnia współdziałanie mięśni. Na trening funkcjonalny składają się ćwiczenia podobne do ruchów wykonywanych przez nas najczęściej w ciągu dnia. Trening ten pozwoli Ci w znacznie łatwiejszy sposób wykonywać codzienne obowiązki. Idąc na Trening Funkcjonalny możesz być pewien, że zadbasz o swoje zdrowie, sprawność funkcjonalną, jakość życia oraz spalisz mnóstwo kalorii dzięki czemu wspomożesz proces odchudzania i będziesz mógł utrzymywać prawidłową masę ciała. Dbaj o swoje zdrowie i buduj mięśnie - wyglądaj i czuj się świetnie!

Kettleball Rybnik

Kettleball

Kettlebell to trening kompletny: przy pomocy jednego odważnika pozwala w godzinę przećwiczyć większość partii mięśniowych, poprawiając kondycję oraz pomagając zrzucić wagę. Ważną zaletą treningu z odważnikiem jest to, iż angażuje on mięśnie, które rzadko wzmacniamy, ćwicząc na siłowni: dotyczy to całej sylwetki, od stóp aż po kark. Trening Kettlebell jest połączeniem treningu siłowego oraz cardio, czyli w tym samym momencie trenujesz siłowo i wydolnościowo. Podczas treningu z odważnikami Kettlebell intensywnie budujesz mięśnie oraz spalasz mnóstwo kalorii podkręcając proces odchudzania. Trening Kettlebell to trening ciekawy, odważnikiem kettlebell należy nauczyć się obsługiwać, dlatego nie ma tutaj miejsca na nudę. Jest to również w pewnym sensie trening funkcjonalny, ponieważ uczy prawidłowego podnoszenia ciężaru i kontroli ruchów. Podczas treningu Kettlebell na pewno nie będziesz się nudzić, będziesz rozwijać swoje możliwości, spalać tłuszcz, budować mięśnie i kształtować sylwetkę oraz sprawność fizyczną.

Wake Up!

Wake Up! to trening poranny, dodający energii na cały dzień. Składa się z ćwiczeń wzmacniających i ćwiczeń cardio, które pobudzają metabolizm i dotleniają cały organizm. Idealny na rozpoczęcie dnia! Po tym treningu będziesz odstresowana i szczęśliwa. Spalisz mnóstwo kalorii i już od rana będziesz pozbywać się tkanki tłuszczowej! Zacznij swój dzień zdrowo i aktywnie. Każdy trening to niespodzianka! :-)

TRX Rybnik

TRX

TRX to trening funkcjonalny z wykorzystaniem obciążenia swojego ciała przy pomocy specjalnych pasów. Ćwiczenia są różnorodne, wzmacniają, uelastyczniają i poprawiają kondycję. Podczas treningu pracuje wiele grup mięśniowych, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę oraz stabilizację sylwetki. TRX w skuteczny sposób poprawia siłę, równowagę i wytrzymałość, a ponadto chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem. Na treningu TRX każdy sobie poradzi, ponieważ odpowiednie ustawienie się względem pasów umożliwia dostosowanie obciążenia do własnych możliwości. Trening TRX jest treningiem głównie siłowym, co oznacza, że pięknie wzmacnia i buduje mięśnie. Mężczyźni mogą liczyć na przyrost masy mięśniowej dzięki obecności dużej ilości testosteronu w ich organizmach, natomiast kobiety, które testosteronu mają niewiele, nie muszą się bać o nadmierny rozrost mięśni - u kobiet jest to niemożliwe póki nie zaczną dodatkowo przyjmować hormonu, jakim jest testosteron. Natomiast dzięki treningowi TRX każda kobieta może pięknie wzmacniać i kształtować mięśnie brzucha oraz ujędrnić całe ciało. Podczas treningu TRX spalamy mnóstwo kalorii, więc jeśli się odchudzasz i chcesz kształtować sylwetkę to ten trening będzie dla Ciebie bez względu na płeć i możliwości. Trening TRX będzie odpowiedni również dla osób początkujących.

Stretching Mobility Rybnik

Stretching Mobility

Trening Mobility to trening skupiony na ulepszeniu naszych naturalnych zdolności do poruszania się, ale także do odpowiedniego zaktywizowania naszego ciała podczas pracy siedzącej, stojącej czy fizycznej. Wykorzystuje do tego celu piłki, gumy, wałki rurki pcv oraz wiele innych przyborów ;) oraz odpowiednie pozycje i sekwencje ruchów, które polepszają naszą ruchomość w stawach a także pomagają w nauczeniu prawidłowych wzorców ruchowych czy to w przełożeniu na życie codzienne, czy to na poprawne i bezkontuzyjne wykonywanie ćwiczeń fizycznych.

Płaski Brzuch & Jędrne Pośladki

Zajęcia skupiające się na najbardziej problematycznych miejscach dla każdej Pani czyli brzuchu i pośladkach. Wykorzystanie treningu siłowego pozwoli wzmocnić mięśnie i zredukować tkankę tłuszczową, a także poprawić kondycję i wydolność.

Kalistenika dla kobiet Rybnik

KALISTENIKA DLA KOBIET

Kalistenika dla Kobiet to zajęcia przeznaczone specjalnie dla Pań które poszukują naturalnego treningu wspierającego rozwój siły i wytrzymałości. Są to zajęcia ogólnorozwojowe połączenie ćwiczeń siłowych i interwałowych z wykorzystaniem własnej masy ciała.

Pole Dance Rybnik

Pole Dance

Taniec na rurze jest dyscypliną, która łączy w sobie elementy akrobatyki oraz fitnessu w której drążek umożliwia wykonywanie figur i układów tanecznych. Pole Dance pomaga modelować kobiecą sylwetkę: kształtując pośladki, uda, ramiona, prostując kręgosłup oraz wzmacniając mięśnie. Pole Dance, jak każda forma aktywności fizycznej, pomoże Ci pięknie kształtować sylwetkę oraz spalać zbędne kalorie wspomagając proces odchudzania. Ponadto Pole Dance dodaje pewności siebie i seksapilu!

Płaski Brzuch w 45 minut

Płaski Brzuch w 45 minut to trening składający się z trzech części:

- rozgrzewki

- ćwiczeń na mięśnie brzucha (30 minut)

- rozciągania

Cały trening trwa razem z rozgrzewką i rozciąganiem 45 minut ale część główna, czyli ćwiczenia na mięśnie brzucha to tylko 30 minut!

Płaski Brzuch w 30 minut to skuteczny trening mięśni brzucha w jedyne 30 minut. Już tyle może wystarczy by mieć płaski i umięśniony brzuch, istotne jest jednak by trenować przynajmniej 3 razy tygodniowo i pilnować diety. Trening Płaski Brzuch pozwoli Ci kształtować piękne mięśnie brzucha, wyszczuplić te okolice a także zmotywować do prawidłowego odżywiania - bo tylko łącząc ćwiczenia z ze zdrową, racjonalną dietą możesz osiągnąć piękny, płaski brzuch. Wzmacnianie mięśni brzucha jest również bardzo ważne dla zdrowia kręgosłupa i utrzymywania prawidłowej postawy. Wzmacniając mięśnie brzucha dbasz o to aby Twoja sylwetka wyglądała zdrowo i korzystnie.

trening mięśni

Core

Core to trening mięśni głębokich, których zadaniem jest stabilizacja kręgosłupa oraz całego ciała. Celem treningu core jest również wzmocnienie pozostałych mięśni, które biorą udział w stabilizacji tułowia: mięśnie położone wewnątrz miednicy, przykręgosłupowe, grzbietu oraz mięśnie pośladkowe. Dzięki treningowi core pracujemy nad utrzymywaniem poprawnej postawy, poczuciem równowagi i siłą. Przy okazji zmniejszamy ryzyko kontuzji oraz zmniejszamy możliwość pojawienia się bólów kręgosłupa. Trening Core sprawi, że Twój brzuch będzie bardziej płaski oraz zadbasz o swoje zdrowie.

trening personalny w Rybniku

Trening personalny

Trening personalny pod stałą opieką instruktora jest niezwykle efektywną formą ćwiczeń. Na trening składają się : rozgrzewka, indywidualnie dobrany trening, a rozciągnięcie mięśni po ćwiczeniach tzw. stretching. Poprzez trening personalny każdy może uzyskać swoje cele treningowe w bezpieczny i szybki sposób. Ilość treningów w tygodniu jest szczegółowo dostosowana do możliwości i wymagań klienta.

Pilates

Pilates to zajęcia fitness skupiające się na zaangażowaniu mięśni głębokich brzucha. Są połączeniem klasycznych ćwiczeń z elementami asan jogi, stretchingu, formami flow montion, a także power chi. Są to zajęcia, na których rozciąga się całe ciało ze szczególnym uwzględnieniem jego części środkowej. Dzięki ćwiczeniom odciążeniu ulegnie kręgosłup oraz plecy, a Twoja postawa będzie bardziej prawidłowa, ciało z kolei uelastycznione i bardziej skoordynowane. Ćwiczenia pilatesowe to ćwiczenia terapeutyczne. Trening pilatesowy można uprawiać po kontuzjach - kiedy chcesz wrócić do formy, a także przy bólach kręgosłupa w celu redukcji tych objawów. Trening pilates nie jest mocno obciążający ale znacznie wzmacnia mięśnie, co z kolei kształtuje i ujędrnia sylwetkę. Trening pilates świetnie wpłynie na Twoje zdrowie i jakość życia teraz i w przyszłości.

Functional Body Mental

Zajęcia łączą w sobie elementy treningu cardio, pilatesu, jogi, stretchingu, mobility, wzmacniania, zdrowego kręgosłupa i bodyARTu. Lekcja ta pozwoli Ci wzmocnić wszystkie mięśnie ale zarazem je rozluźnić. Zaangażujesz mocno mięśnie głębokie oraz nauczysz się jednocześnie poprawnie oddychać! Nauczysz się jak prawidłowo dbać o swoje ciało by w życiu codziennym prawidłowo funkcjonować.

BPU Interwał

Zajęcia skupiające sie na modelowaniu brzucha, pośladków i ud prowadzone w tempie interwałowym czyli naprzemiennie szybkie tempo z wolniejszym tempem aby maksymalnie zaangażować ćwiczoną grupę mieśniową i dodatkowo podkręcić spalanie tkanki tłuszczowej.Zajęcia podzielone na trzy bloki interwałowe czyli kolejno:uda,pośladki i brzuch.

Open hours

Open hours – to możliwość korzystania z sal w czasie, w którym nie są prowadzone na nich zajęcia grupowe. Jeżeli tylko masz ochotę samodzielnie przeprowadzić trening lub jeżeli nigdy nie masz dość i chciałbym zostać po zajęciach i jeszcze trochę poćwiczyć – nie ma problemu! Jesteśmy otwarci na wasze potrzeby i z chęcią udostępnimy Wam sale.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą Fit&more Rybnik.